top of page

Ślubnie... Anetta i Piotr

Bardzo rzadko podejmuję się fotografowania ślubów. Fotografia rodzinna i dziecięca bowiem skradła moje serce. Jednak dla tej Pary postanowiłam zrobić wyjątek. I było warto...

Już w pierwszym kontakcie poczułam z Anettą wyjątkową więź i ogromne ciepło.

Przywitała mnie wraz z całą serdeczną Rodziną, jakbyśmy znali się od lat.

Ich Ceremonia Zaślubin była bardzo wyjątkowa. Utwierdziła mnie w przekonaniu co tak naprawdę jest ważne. Nie kwiaty, dekoracje czy wystawne przyjęcie. Ale Sakrament. Miłość i Rodzina. Nic więcej.

Dziękuję Wam kochani, za to wszystko.

Jestem Wami oczarowana!

I życzę samych pomyślności i ogroma miłości!


Wyróżnione posty
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page